KUP KARNET ONLINE I PRZETESTUJ W WERSJI NA TELEFON
10 miesięcy, 3 tygodnie temuJuż teraz, dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu wprowadzonemu przez SKIDATA, masz możliwość przejścia za pomocą telefonu przez bramkę, bez konieczności posiadania karty KEYCARD lub papierowego biletu. Wystarczy sam telefon, z uruchomioną i odpowiednio skonfigurowaną aplikacją, abyś mógł korzystać z atrakcji w ośrodku.Co potrzebujesz, aby korzystać z tej technologii?
Technologia Mobile Flow, umożliwiająca przejście za pomocą telefonu wymaga:
- odpowiedniej bramki dostępowej, wyposażonej w dodatkowy moduł Bluetooth do komunikacji z aplikacją na telefonie klienta – bez tego modułu, przejście przez bramkę nie będzie możliwe (bramki są specjalnie oznaczone na stoku).
- telefonu z systemem Android lub iOS posiadającego:
- zainstalowaną i uruchomioną aplikację „key2ski” w najnowszej wersji,
- włączoną funkcję Bluetooth,
- włączone usługi lokalizacji oraz dokładnej lokalizacji,
- sprawny aparat (potrzebny w przypadku skanowania kodu biletu),
- dostęp do Internetu (wymagany tylko na czas aktywacji biletu).
Jakie modele smartfonów obsługują mobilny bilet?
Obsługiwane są telefony z system iOS (Apple iPhone modele 6s/6s plus i nowsze) oraz systemem Android (wersja 8 i wyższa). Niestety na obecną chwilę telefony Huawei, Oppo, Xiaomi, nie obsługują aplikacji “key2ski”. Ze względu na mnogość dostępnych telefonów na rynku, nie wszystkie modele zostały przetestowane - dlatego ważne jest, aby przed zakupem skipassu zainstalować i przetestować tę aplikację na swoim urządzeniu. Jeżeli nie możesz znaleźć aplikacji „key2ski” w sklepie z aplikacjami na swoim smartfonie, może to oznaczać, że Twój smartfon nie obsługuje tej aplikacji.
Jakie stacje obsługują mobilny bilet?
Mobilny bilet obsługiwany jest tylko na wybranych stacjach narciarskich:
- Ośrodek Narciarski Kotelnica Białczańska,
- Ośrodek Narciarski JurgówSki,
- Stacja Narciarska SkiSuche,
- Stacja Narciarska Kaniówka,
- Stacja Narciarska Horników Wierch,
- Ośrodek narciarski Bania Ski.
Aby wejść na stok , trzeba wejść tylko poprzez oznaczone .
Co zrobić, jeżeli kupiłem mobilny bilet, a nie działa na moim smartfonie lub występuje inny problem?
Nowe technologie mają to do siebie, że w trakcie procesu ich wdrażania, czasem mogą wystąpić niedogodności.
Dlatego jeżeli wystąpił jakiś problem, prosimy o jego zgłoszenie do biura obsługi klienta, postaramy się znaleźć szybko rozwiązanie. Zawsze możesz wymienić mobilny bilet na tradycyjny w kasie ośrodka, jeżeli nie jesteś zadowolony z jego działania. Zostanie pobrana wtedy kaucja za wydanie karty KEYCARD, na której zostanie zapisany bilet, odzyskasz ją przy zwrocie karty.
Na koniec.
Pamiętajmy - rozpoczynamy dopiero przygodę z mobilnym karnet, zatem mogą występować błędy, wolniejszy czas przejścia przez bramki.
I najważniejsze - SzusujeMy !!